هنرمندان

مطالب هنرمندان ایرانی و خارجی

هنرمندان

مطالب هنرمندان ایرانی و خارجی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سجام بورس

سامانه سجام یکی از خدماتی است که سازمان بورس در اختیار ۹ میلیون دارنده کد بورس از طریق بیش از ۱۰۰ کارگزاری در ۳۱ استان کشور قرار داده و سهامداران ۱۸۰ روز فرصت دارند که اطلاعات خود را در این سامانه وارد کنند.

شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی (سمات) در اطلاعیه ای اعلام کرده است، کلیه فعالان بازار سرمایه کشور (بازار اوراق بهادارو بورس‌های کالا) اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، ایرانی و خارجی مکلف هستند ظرف ۶ ماه از تاریخ صدور این اطلاعیه با مراجعه به نشانی https://dara.csdiran.com/Sejam و با ورود اطلاعات خواسته شده نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

ثبت نام در این سامانه جایگزین ارائه تمامی مدارک و اطلاعات ضروری خواهد بود که اشخاص موظفند هنگام دریافت خدمات نسبت به ارائه آنها اقدام کنند.

ثبت نام در « سجام بورس » یکبار برای همیشه و یکبار برای کلیه ارکان بازار از جمله تشکلهای خود انتظام، نهادهای مالی، خریداران واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ناشرانی خواهد بود که در بازار سرمایه اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.

بررسی وضعیت ثبت نام سهامداران در سامانه سجام

ثبت نام کنندگان پس از احراز هویت، از ارائـه اطلاعات مجدد و مکرر در بازار سرمایه بی نیاز بوده و با یکبار ثبت نام به کلیه خدمات بازار سرمایه ایران دسترسی خواهند داشت. نظر به اهمیّت و ضرورت ثبت نام در این سامانه موارد زیر به استحضار کلیه سرمایه‌گذاران و فعالان میرسد؛

۱ –پس از گذشت ۶ ماه تقویمی از تاریخ صدور این اطلاعیه هیچ شخص حقیقـی و حقـوقـی نمی تواند بدون ثبت نام در این سامانه، در بازار سرمایه خدماتی از قبیل خرید و فروش اوراق بهادار و صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه گذاری و … را دریافت کنند.

۲ – از تاریخ صدور این اطلاعیه ارائه کلیه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی جدید در بازار سرمایه از جمله  صدور کد معاملاتی در کلیه بورس‌ها، صدور واحدهای صندوق های سرمایه گذاری، صدور کد سبدگردانی و … صرفاً پس از ثبت نام در این سامانه امکان پذیر خواهد بود.

۳ – نحوۀ مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب جهت احراز هویت ظرف یک‌ماه آینده از طریق صدور اطلاعیه و ارسال پیامک به استحضار ثبت‌ نام کنندگان خواهد رسید. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی و راهنمایی جهت ثبت نام در این سامانه با تلفن ۶۴۶۱-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

داستان سجام

مسئولان بازار سرمایه اعلام کرده‌اند که سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) برنامه‌ای جامع‌ و متمرکز خواهد بود که کلیه اطلاعات سهامداران را به‌صورت یکپارچه در برمی‌گیرد. شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره رونمایی از این سامانه گفته بود که با سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان)، گامی در جهت برگزاری مجازی جامع برداشته می‌شود.

فعالان در این سامانه با تنها یکبار وارد کردن اطلاعات، می‌توانند از دیگر مزایای سایر ارکان و شرکت‌ها استفاده کنند. این بدان معناست که دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات در دیگر نهادها وجود ندارد. با آغاز به کار این سامانه، دیگر از سهامداران فرمی برای احراز هویت دریافت نمی‌شود و در مقابل سرمایه‌گذاران با ثبت‌نام در این سامانه می‌توانند به کلیه خدمات بازار سرمایه دسترسی داشته باشند.

منبع : روزیاتو

  • فاطمه راشدزاده
  • ۰
  • ۰

حسین لاجوردی، رئیس انجمن تولیدکنندگان لنت ترمز و کلاچ در خصوص وضعیت تولید لنت ترمز در کشور اظهار کرد: درحال‌حاضر ۴۷ واحد فعال در زمینه تولید لنت ترمز داریم که به اندازه کافی تولید دارند و هیچ مشکل و کمبودی در این زمنیه وجود ندارد. لازم به ذکر است که حتی بیش از مصرف داخلی، لنت ترمز در کشور تولید می‌شود و در برخی موارد امکان صادارت نیز وجود دارد.

در سال گذشته واردات لنت ترمز خودرو به کشور ممنوع شد و شرکت‌های تولیدی همه به سرعت از فرصت استفاده کردند و به تولید پرداختند. کارخانه‌هایی که در حالت نیمه تعطیل قرار داشتند دوباره به فعالیت پرداختند و آن‌هایی که به صورت تک شیف کار می‌کنند تولیدات و شیفت‌های خود را افزایش دادند. متاسفانه امسال دوباره واردات لنت ترمز به کشور آزاد شد و شرکت‌ها به تبع آن دوباره به حالت نیمه تعطیل درآمده‌اند و نیروهای خود را به مرور تعدیل می‌کنند.

رقابت تولیدکنندگان داخلی لنت ترمز

وی ادامه داد: طبق قانون کالاهایی که در داخل تولید می‌شود و به اندازه کافی وجود دارد نباید به کشور وارد شوند اما متاسفانه در عمل چنین کاری انجام نشده است. لازم به ذکر است شرکت‌های تولیدکننده امکان ساخت لنت برای تمامی خودروها را دارند و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. درحال‌حاضر آنقدر تعداد شرکت‌های داخلی زیاد است و با یکدیگر در رابطه با قیمت و کیفیت به رقابت می‌پردازند که دیگر نیازی به ایجاد رقابت بین نمونه‌های داخلی و خارجی وجود ندارد.

تقلب در ساخت لنت ترمز

لاجوردی در خصوص نمونه‌های تقلبی گفت: تقلب به شدت در لنت ترمز وجود دارد و منشا اصلی این تقلب واردات به کشور است. واردکننده‌ای که قبلا با برند خاص خود از خارج واردات انجام می‌داد درحال‌حاضر با استفاده از شرکت‌های زیرپله‌ای اقدام به ساخت نمونه‌های تقلبی می‌کند. مشکل اصلی بازار و همچنین برخی تصادفات مربوط به همین نمونه‌های تقلبی است.

در خصوص لنت‌های ایرانی، همه کارخانه‌ها باید از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی مجوز تولید دریافت نمایند. سازمان استاندارد هر ماه از داخل خط تولید واحدها ی داخلی نمونه ‌برداری می‌کند و اگر نتایج تست‌ها قابل قبول و در شرایط تعریف شده قرارداشت امکان تولید وجود دارد در غیر این صورت شرکت حق تولید نخواهد داشت.

تمامی این کارها به این دلیل انجام می‌شودکه لنت ترمز یک قطعه فوق ایمنی است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. در این شرایط خرید لنت ایرانی بهتر از خرید نمونه‌های خارجی است. لنت‌های ایرانی دارای مهر استاندارد هستند اما لنت‌های خارجی شناسنامه ندارند و در اکثر موارد قابلیت پیگیری ندارند.

وی در پایان گفت: درحال‌حاضر بزرگ‌ترین مشکلات تولیدکنندگان لنت ترمز واردات بی‌رویه از خارج کشور و وجود نمونه‌های تقلبی است. خوشبختانه واحدها توانسته‌اند بومی‌سازی انجام دهند و از لحاظ مواد اولیه مشکل خاصی نداریم.

منبع

  • فاطمه راشدزاده
  • ۰
  • ۰

بهترین ادکلن های اماراتی قیمت مناسب

ادکلن مردانه امپر مدل Memories

ادکلن مموریسدارای بوی تلخ و تندی می باشد. به همین دلیل جذبه و جدیت خاصی را برای آقایان به ارمغان می آورد. بسته بندی این عطر هم بسیار شکیل و زیباست. عطر مموریز  درب بطری این عطر با رنگ نقره ای زیبایی که دارد بر روی شیشه خود نمایی می کند و به صورت آهنربا عمل می کند. یعنی این که تا به بطری عطر نزدیک می شود بلافاصله به آن می چسبد. مایع درون شیشه طلایی رنگ و شفاف است که دارای ماندگاری خوبی می باشد.این ادکلن مردانه خوشبو برای تمام فصول سال قابل استفاده است. و در صورت استفاده از این عطر، انرژی مثبت و شادی وافر سراسر وجود شما را فرار می گیرد.در صورتی که قصد خرید ادکلن مردانه با بوی خوب و ماندگاری بالا را دارید، ادکلن مموریز (Memories ) گزینه بسیار خوبی می باشد. فروشگاه شیک فام خرید شما را ضمانت می کند؛ چرا که کلیه ادکلن های ما ارجینال می باشند. با توجه به این که این عطر مردانه بوی تلخ و تندی دارد و دارای ماندگاری قابل‌ قبول و بالایی می باشد مطمئنا برای شما بسیار شیرین و رضایت بخش خواهد بود.

 

ادکلن مردانه ژک ساف مدل Gladiator

ادکلن ژک ساف Gladiator مناسب برای پاییز، زمستان و بهار است. نوع راحیه این عطر دل‌فریب شیرین، گرم، خوراکی، گل و طبیعت است.

با استشمام اولیه این ادکلن بوی لیمو و نارنج به مشام فرد می‌رسد. پس از مدتی بوی خوش گیاه موگه و گل یاسمین به مشام رسیده و در پایان رایحه علف وتیور، چوب صندل و گیاه پاتچولی را حس خواهید کرد.

ماندگاری خیلی خوب این ادکلن موجب شده است برای روزهای پرمشغله و یا میهمانی‌های شب طولانی بسیار مناسب باشد.

نوع رایحه:شیرین گرم

ساختار رایحه:مرکبات میوه گیاهان معطر چوب

قیمت ادکلن گلادیاتور : 180 هزار تومان

ادکلن زنانه ژک ساف مدل Black Jasmine حجم 100 میلی لیتر

مشخصات فنی ادکلن بلک جاسمین

  • کشور سازنده :ایران
  • برند :ژک ساف Jacsaf
  • مناسب برای فصل :بهار پاییز
  • نوع :ادوپرفیوم (Eau de Parfum)
  • سال ساخت :2015
  • شیرین، گرم، خوراکی، طبیعت، گل
  • ساختار رایحه :میوه، وانیل، چوب، گیاهان معطر، گل
  • نت اولیه :شیرین، گرم، خوراکی، طبیعت، گل
  • نت میانی :گل یاسمین و وانیل     
  • نت پایانی :چوب صندل، عنبر و گیاه پاتچولی
  •  

عطر جیبی مردانه ژک ساف مدل FF حجم 22 میلی لیتر

مشخصات فنی ادکلن ff

کشور سازنده :ایران

برند :ژک ساف Jacsaf

جنسیت :  مردانه   

مناسب برای فصل :بهار تابستان

نوع :ادوپرفیوم (Eau de Parfum)    

نوع رایحه : خنک تلخ تند

منبع:

http://www.emperperfumes.com

 

  • فاطمه راشدزاده
  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

http://tejaratemrouz.ir/companynews/13970809325049203/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%AF/

  • فاطمه راشدزاده
  • ۰
  • ۰

 

+* معرفی سایت سام اکسچنجر امن ترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال *+

در این پست قصد داریم شما را با سایت خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال (Digital currencyسام اکسچنجر آشنا کنیم. در ابتدا بهتر است کمی با مقوله ارز دیجیتال آشنا شوید. ارز دیجیتال جز ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌ شوند. همانطور که از نامش پیداس مبنای ارز دیجیتال 0 و 1 است. ارز دیجیتال ویژگی‌ هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد با این تفاوت که تراکنش‌ های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌ صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است.

حتما تا به حال نام بیت کوین و اتریوم به گوشتان خورده این ها نیز جز ارز های دیجیتال می باشند. بیت کوین اولین پول دیجیتال، یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً دیجیتال را به وجود آورده‌ است. بیت کوین اولین شبکه پرداخت نقطه به نقطه غیر متمرکزی هست که توسط کاربرانش بدون هیچگونه واسطه ای، قدرت یافت.

با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت که چگونه به خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال بپردازید

7373737373.jpg

 

معرفی سایت سام اکسچنچر بهترین سایت خرید و فروش ارز الکترونیکی

سایت سام اکسچنجر با بیش از 7 سال سابقه درخشان در زمینه تبدیل پول های الکترونیکی فضایی کاملا ایمن را برای شما دارندگان اکانت دیجیتال همچون پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی فراهم نموده تا به راحتی به خرید و فروش با کمترین قیمت بپردازید. به عبارت دیگر سام اکسچنجر نوعی صرافی آنلاین است که خدمات پرداخت آنلاین و نقد کردن درآمد های ارزی فعال است.

جالب است که بدانید با این که بسیاری از سایت های ارائه دهنده ارز دیجیتال ایران را تحریم نمودند ، پرفکت مانی برپایه تمامی تعهد های خود باقی مانده و دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند به راحتی با استفاده از ووچرهای الکترونیکی پرفکت مانی حساب پرفکت مانی خود را در سایت اکسچنجر شارژ کنند.

خدمات سایت معبر سام اکسچنجر

همنطور که گفته شد سایت سام اکسچنجر مکانی مطوئن برای خرید ارز دیجیتال پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانیمی باشد. که در همین راستا خدمات زیر را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

  • ارائه انواع خدمات بدون کارمزدخرید و فروش آنی و اتوماتیک
  • تسویه سفارشات فروش در کمترین زمان
  • امنیت خرید و فروش انواع ارز آنلاین
  • پشتیبانی دقیق و متعهد و ۲۴ ساعته
  • مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران

((( دقت کتید که سایت سام اسچنحجر بدون تایید هویت افراد هیچگونه خدماتی به آنها نمی دهد )))

قوانین و مقررات سایت اکسچنجر

سایت سام اکسچنجر به دلیل حفظ امنیت اطلاعات کاربرانش دارای قوانین و مقررات مشخصی است. از آنجایی که این مقررات نوعی قرارداد بین سایت اینترنتی سام اکسچنجر و کاربران است کابران باید قبل از عضویت و ثبت نام آن را بطور کامل مطالعه نماید.

قوانین سام اکسچنجر به شرح زیر می باشد :

  • سایت سام اسچنجر ارائه دهنده خدمات و کابران آن گیرنده خدمات می باشند.
  • کاربران این سایت معتبر بطور رسمی و قاونی باید بپذیرد که مالک وجه موجود در اکانتی است که از آن برای خزید و فروش استفاده می کند.
  • تمامی کاربران سایت سام اکسچنجر می پزیرند که تمامی تراکنش های ارز الکترونیکی انجام شده در این سایت کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
  • در قوانین سایت سام اکسچنجر کاربر باید قبول کند که مالک قانونی وجه و حساب هایی است که وی در هر سفارش برای پرداخت و چه برای دریافت از آنها استفاده کرده است.
  • با توجه به امنیت این سایت خرید و فروش ارز دیجیتال ،اطلاعاتی که کاربر در خلال سفارش یا ثبت نام در سایت وارد کرده است کاملا محفوظ خواهد ماند و بجز با نامه ی قضایی و یا درخواست کتبی پلیس محترم فتای جمهوری اسلامی ایران به هیچ شخص ثالثی ارائه نخواهد شد.
  • سام اکسچنجر این حق را دارد که برای احراز هویت کاربر هر گونه اطلاعات لازم را قبل از تکمیل سفارش از کاربر بخواهد.
  • در احراز هویت و اسکن مدارک خود دقت نمایید که هیچ نکته مبهمی در آن وجود نداشته باشد و تمامی مشخصات واضح باشد در غیر این صورت سام اکسچنجر تایید هویت شما را تا زمان ارسال مجدد مدارک به تعویق می اندازد.
  •  کاربران در زمان وارد کردن اطلاعات خود باید دقت نمایید زیرا تمامی مسئولیت ناشی از اطلاعات غلط بر عهده کاربر می باشد.
  • دقت داشته باشید که تمامی تراکنش هایی که توسط سام اکسچنجر دات کام در خلال انجام سفارشات انجام می شود غیر قابل بازگشت هستند.

پرفکت مانی

پرفکت مانی روشی مناسب برای حواله ها با مبالغ بالا بسیار مناسب است و با اطمینان کامل می توان گفت که تا کنون مشکلی با ملیت و کاربران ایرانی نیز نداشته و همانطور که اشاره کردیم با توجه به وجود تحریم ها امکان شارژ و خرید پرفکت مانی برای کاربران ایرانی در سایت اکسچنجر وجود دارد.

جهت خرید ارز دیجیتال پرفکت مانی در سایت اکسچنجر کافیست تا فرم درخواست خرید PerfectMoney را به صورت آنلاین کامل نمایید و سپس میزان شارژی که می خواهید را مشخص نمایید پس از تایید شارژ خریداری شد به سرعت به اکانت شما اضافه خواهد شد.

ووچر پرفکت مانی 

ووچر پرفکت مانی (e-Voucher)به نوعی کارت شارژ پرفکت مانی و یا چک بانکی الکترونیکی است که جهت برداشت اعتبار و همچنین افزایش اعتبار از حساب پرفکت مانی استفاده می شود. این کارت شارژ از یک شماره اختصاصی دیجیتالی 16 رقمی و کد فعال سازی 10 رقمی ، مقدار اعتبار و تاریخ ایجاد کارت تشکیل شده است. جهت ساخت ووچر پرفکت مانی دارای یک کارمزد کمی می باشد.

  • فاطمه راشدزاده