هنرمندان

مطالب هنرمندان ایرانی و خارجی

هنرمندان

مطالب هنرمندان ایرانی و خارجی

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


آن ماری سلامه بازیگر لبنانی است که در سریال حوالی پاییز نقش آفرینی کرد. در ادامه این مطلب بیوگرافی و عکس‌های اورا ببینید.

وبسایت زیبامون: آن ماری سلامه متولد ۱۹۹۰ در روستایی بنام فاریا در کشور لبنان است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرده و فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتبار زیادی در جهان عرب دارد. گفته می شود برای بازی در سریال تلویزیونی حوالی پاییز دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است. او با استعداد خاصی که در بازیگری دارد توانسته در آثار تاریخی و مدرن و در نقش های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی ، ایرانی ، ژاپنی و مصری کار کند.

  • فاطمه راشدزاده
  • ۰
  • ۰


بسیاری از کارگردانان بزرگ سینمای هالیوود که فیلم‌های مهمی ساخته‌اند و در دنیای سینما اسم و رسمی دارند، در دوره‌ای از فعالیت هنری‌شان آگهی بازرگانی هم ساخته‌اند.

روزنامه خراسان - مائده کاشیان: بسیاری از کارگردانان بزرگ سینمای هالیوود که فیلم‌های مهمی ساخته‌اند و در دنیای سینما اسم و رسمی دارند، در دوره‌ای از فعالیت هنری‌شان آگهی بازرگانی هم ساخته‌اند.

اگر به این آگهی‌ها دقت کنید، متوجه می‌شوید فرقی نمی‌کند که این هنرمندان فیلم سینمایی می‌سازند یا آگهی بازرگانی، مهم این است که تمام نبوغ و خلاقیت‌شان را به کار می‌گیرند و چیزی فراتر از یک آگهی تبلیغاتی ساده خلق می‌کنند و با هنرمندی‌، بازار فروش برندی را که تبلیغ می‌کنند تکان می‌دهند.

  • فاطمه راشدزاده
  • ۰
  • ۰


اگرچه امروزه اغلب کشور‌ها دیگر نظام پادشاهی ندارند، اما هنوز هم در نقاط مختلفی از دنیا خانواده‌های سلطنتی وجود دارند، با اینکه اغلب به طور رسمی حکومت نمی‌کنند و صرفاً مقامی تشریفاتی دارند.

وب‌سایت روزیاتو: اگرچه امروزه اغلب کشورها دیگر نظام پادشاهی ندارند اما هنوز هم در نقاط مختلفی از دنیا خانواده های سلطنتی وجود دارند، با اینکه اغلب به طور رسمی حکومت نمی کنند و صرفاً مقامی تشریفاتی دارند.

در اینجا می خواهیم با ملکه های حال حاضر کشورهای مختلف دنیا کمی بیشتر آشنا شویم. فهرستی که در ادامه می آید تنها شامل زنانی است که عنوان سلطنتی آن ها «ملکه» یا «ملکه ی همسر» است.

باید بدانید که زنان زیادی هم هستند که با پادشاهان ازدواج کرده اند اما رسماً ملکه محسوب نمی شوند و همینطور فرمانروایان زنی در دنیا هستند که عنوان آن ها ملکه نیست.

۱- دانمارک- ملکه مارگارت دوم

با ملکه های حال حاضر دنیا آشنا شوید؛ از ملکه جوان بوتان تا ملکه مسلمان برونئی

ملکه مارگارت دوم، اولین ملکه ی دانمارک است که بر این کشور حکمرانی می کند. او حالا ۷۸ سال سن دارد. اگرچه مارگارت اولین ملکه ی حکمران کشور دانمارک است، اما پیش از او یکی از نیاکانش یعنی ملکه مارگارت اول، در اواخر قرن چهاردهم و اوایل قرن پانزدهم بر سرزمین های دانمارک، فنلاند، سوئد و نروژ فرمانروایی می کرد.

ملکه مارگارت دوم با همسرش، پرنس هنریک در سال ۱۹۶۷ ازدواج کرد و در سال ۱۹۷۲ ملکه شد. همسر او پیش از به سلطنت رسیدن مارگارت از دنیا رفت.

ملکه مارگارت در سال ۲۰۱۲، چهلمین سالگرد پادشاهی اش را جشن گرفت و در آینده پسرش، پرنس فردریک جانشین او خواهد شد.

  • فاطمه راشدزاده
  • ۰
  • ۰


دوران جدید دابسمش‌ها فرا رسیده است. دورانی که خیلی وقت بود منتظر بودیم تا لودگی‌ها و بی‌مزه بازی‌های اینستاگرامی تمام شود و مقداری هنر نیز چاشنی کارشان شود

روزنامه هفت صبح: دوران جدید دابسمش‌ها فرا رسیده است. دورانی که خیلی وقت بود منتظر بودیم تا لودگی‌ها و بی‌مزه بازی‌های اینستاگرامی تمام شود و مقداری هنر نیز چاشنی کارشان شود.

آن موج بالاخره به پایان رسید و حالا با موج جدیدی روبه رو هستیم که علاوه بر تحصیل و فعالیت در رشته‌های هنری، تلاش می‌کنند این فضا را به دابسمش‌های خود بیاورند تا از نظر حرفه‌ای به استاندارد‌های جهانی نزدیک شوند.

شاید از ترکیب «استاندارد جهانی» برای دابسمش خنده تان بگیرد، اما واقعیت این است این پدیده به یک هنر شناخته شده در سطح جهانی تبدیل شده که چارچوب‌های اصولی پیدا کرده و پول‌های کلانی نیز برای آن صرف می‌شود.

درست است که فعلا خیلی با آن‌ها فاصله داریم، اما در چند وقت اخیر پدیده‌هایی ظهور کرده اند که کمی امیدوارمان می‌کنند.

پدیده‌هایی که صورت و بدن خود را می‌شناسند و با اتفاقات و پدیده‌های روز آشنا هستند. «دانیال خیرخواه» که در روز‌های گذشته ناگهان به صدر دابسمش‌ها آمد و «سهیل مستجابیان» نیز هر روز کیفیت کار خود را بهتر از قبل می‌کند و همچنان با فاصله در صدر قرار دارد.

  • فاطمه راشدزاده
  • ۰
  • ۰


مطمئنا برخی از عمل‌های زیبایی که ستاره‌ها روی ظاهر خود انجام می‌دهند غیر قابل تشخیص است، اما هستند ستاره‌هایی که با عمل‌های جراحی تغییرات اساسی به ظاهر خود دادند.
برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هیچکس کامل نیست! حتی ستاره هایی که به نظر شما بی عیب و نقص می آیند نیز هزینه های زیادی بابت زیبایی شان پرداخته اند. تنها تفاوت ما با ستاره ها این است که اگر آنها اراده کنند می توانند هر تغییری به ظاهر خود بدهند اما خب پرداخت هزینه های این عمل برای بسیاری از افراد عادی غیر ممکن است.
 
مطمئنا برخی از عمل های زیبایی که ستاره ها روی ظاهر خود انجام می دهند غیر قابل تشخیص است اما هستند ستاره هایی که با عمل های جراحی تغییرات اساسی به ظاهر خود دادند. به عنوان مثال ما در اینجا ستاره هایی را که عمل زیبایی بینی تغییرات زیادی در چهره شان ایجاد کرد را برایتان آورده ایم.
 
اشلی تیزدیل
 
 ستاره هایی که با عمل بینی از این رو به آن شدند
 
اشلی تیزدیل، بازیگر و خواننده آمریکایی، از زمان کودکی در سینما فعالیت داشت اما اگر چهره سالها قبل او را با زمان حالش مقایسه کنید، او را نخواهید شناخت. اشلی تغییر چهره خود را مدیون عمل زیبایی بینی اش است.
 
ما او را از زمانی که فیلم «High School Musical» را در سال 2005 بازی کرد، به یاد داریم، دختری با موهایی بلوند و بینی بزرگ. اما در سال 2007 او در مصاحبه ای با مجله «People» گفت که او دچار سپتوم بینی یا همان انحراف بینی ست و باید آن را عمل کند.
  • فاطمه راشدزاده
  • ۰
  • ۰
دانستن هر موضوعی در مورد کارگردان مشهوری مثل مارتین اسکورسیزی میتواند جالب باشد، حالا در این مطلب ما برای شما آن مطالبی که جالبتر هستند را جمع آوری کردیم.
وب‌سایت فیلم نت نیوز: دانستن هر موضوعی در مورد کارگردان مشهوری مثل مارتین اسکورسیزی میتواند جالب باشد،حالا در این مطلب ما برای شما آن مطالبی که جالبتر هستند را جمع آوری کردیم.
 
نکات جالب از زندگی مارتین اسکورسیزی

هفدهم نوامبر 1942، تولد فیلم‌ساز خستگی‌ناپذیر و نابغه‌‌ی حال حاضر سینما، مارتین اسکورسیزی است. او کارگردان بسیاری از آثار تکان‌دهنده‌ی سینما نظیر گرگ وال‌استریت (The Wolf of Wall Street) و راننده‌تاکسی (Taxi Driver) و جدامانده (The Departed) و جزیره‌ی شاتر (Shutter Island) و… است. با وجود این‌که این هفته تولد 73 سالگی اوست، ولی هم‌چنان با همان انرژی فوق‌العاده یا حتی می‌توان گفت پرانرژی‌تر از گذشته در حال خلق آثار جدید است.
  • فاطمه راشدزاده
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • فاطمه راشدزاده
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • فاطمه راشدزاده